Två bekännelser

Hihihihihihi,här med, måste jag Khokhopuff göra en nedskriven bekännele. För det första erkänner jag att, jag är en lat bloggare, för det andra att jag har faktiskt pluggat en hel del under de här dagarna ( så där hade ni rätt mina vänner).

För att göra det hela kortfattad så har jag bestämmt mig för at ni ska få en visuell sammanfattning av vår härliga kväll tillsammans med Tollbert och GK. Tyvärr var inte Suzzy med, men redan nu längtar jag efter en myskväll med tjerna (vad sägs om att bjuda Carl också?)
ps. måste tacker er alla som stöttar mig och min blogg för att kunna överleva (fortsätt med det :P)
fråga inte mig va de höll på med! det känns som att GK försökte jaga Tollbert med gurkan.
fråga inte mig va de höll på med! det känns som att GK försökte jaga Tollbert med gurkan.


omskärelsen som ägde rum hemma hos mig! fan va sjukaaaaaaaaa vi är XD
omskärelsen som ägde rum hemma hos mig! fan va sjukaaaaaaaaa vi är XD


vår fina dans
vår fina dans

faaan, kan inte någon förklara, varför försökte jag se så
faaan, kan inte någon förklara, varför försökte jag se så "gulligt" ut?? skjut mig & häng mig samtidigt.


Kommentarer
Postat av: The Toll

Var du verkligen tvungen att lägga upp sista bilden? Hahaha! Dels ser jag aspackad ut och dels så är en på väg att hoppa ut... Hahahaha XD Men omskärningen <3

2009-09-28 @ 20:18:14
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: khokkhopuff

Hahah,jag la inte märke till det förrän nu, va faaaan, en av michans syns ju ocksåååå. kom igen jag ser ju värre än va ni gör..

2009-09-28 @ 22:20:39
Postat av: Suzzu

Myskväll inom kort bertz, och inom kort ska även ni introduceras till världens bästa ställe: KC. Och sen ber vi en liten bön om att inte fel personer är där ;)

2009-09-29 @ 23:46:41
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: GK

min är ju hemsk!!! haahahaha XD men vafan. man kan inte rå för att man är kvinna! XD

2009-10-03 @ 22:33:35
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: GK

men sayeh!!! vad har du för mailadress då??? jag vill logga in och skriva!! XD du behöver inte ge ut den här om du inte vill XD

2009-10-03 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0