Gästbloggare; TollMaaan!

Var är Puffdaddy?

Känner att jag kör en Sassyass och bloggar lite här, så bloggen hålls vid liv!!
Jag tror, som tidigare bloggare, att P-diddy pluggar. Utan tvekan. Satsare...

Men nu måste jag ju ge lite mer detaljer till vad hon gjorde i onsdags! HAHAHA!
Som Sassy nämnde så var vi hemma hos Puffdaddy innan vi skulle gå ut på Birger Jarl i Uppsala. Vi hade dock inget att förfesta med, så vi körde "Jag blev full på min Coca Cola"... NAJS!
Sen stack vi ner på stan då och festade lite.
Vad gjorde då Puff för dumt?
Ja du, hon var ganska duktig denna kväll faktiskt, det dumma hon gjorde var väl du kanske att leta vin i buskar runt svandammen, men det gjorde vi i grupp, så jag kan inte peka ut henne för detta!

Hon hade även en intressant taxiresa hem tydligen, men den har hon inte berättat om än... Det läggs kanske upp imorgon då!

Nä, förhoppningsvis så skrivs nästa sak här av bloggens ägare, om hon är vid liv... Over and out!

SMYGREKLAM!! Läs min blogg; thetoll.blogg.se !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0