Gästbloggare: Sassy Ass

Eftersom en viss KhoKhoPuff verkar dissa sin blogg ska jag hjälpa till ;)
De senaste dagarna svär jag på att KhoKhopuff varit duktig och pluggat medan jag själv suttit och varit ett lat kolli framför TV'n men i onsdags hade vi i alla fall väldigt kul.

Såhär var det: Mickanpickansnickan aka GK samt Tollet träffades hemma hos Sayeh och förade. Själv var jag på annan ort, nämligen hemma hos mig själv väntandes på en viss Johansson aka carro.
Vid elvatiden crashade khokhopuff, gk och tollet BJ och en halvtimme senare anlände även jag och carro dit. Kvällen blev helt galen, tyvärr vet jag inte riktigt hur det gick för de tre nördarna men för mig och carro slutade det i alla fall på Max och sen en härlig efterbläcka hemma hos mig dagen efter. Nej, så farligt var det inte, men det var ganska härligt att tillbringa dagen med att dricka apelsinjuice och cola och äta frallor.

I alla fall, på måndag är det skola igen, det ska bli trevligt att få höra mer ingående hur det gick för sayeh, mickan och maria, jag är très nyfiken.

Nu ska jag sköta mitt istället. Läs min blogg på http://superchouette.blogg.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0