Beroende framkallade?

ÄÄÄÄÄÄÄÄntligen har jag eller rättare sagt, jag och the Berts skaffat en gemensam blogg, (undrar hur det kommer att sluta??? Hjääälp). Men hur som helst, är jag "väldig" taggade inför det nya bördan som har lagts på mina axlar XD. Jag kan också berätta för de som redan inte vet, att jag av olika orsaker vilket inkluderar tillvänjning, vägrade att skaffa en blogg, men grupptryck gjorde ju sitt. JAG ångrar inget..

Hhhm, det känns som att jag måste visa att jag har natruhumör också, därför hänvisar jag er till en tidningsartikel i merto, som hävdar att "sociala sajter är en fälla för tjejer på intrenet", hahaha. "tjejerna väljer att skolka för att till exempel sköta sitt jordbruk på Farmville, eller inte vill missa ett inlägg i sina bloggar",  jag vet inte om jag vill hålla med om detta.

Det känns som om att jag har skrivit tillräckligt för det här gången. Redan nu måste jag också be om ursäkt till alla( eeeesevenesk talande läsare), som märker att jag fortfarande efter fem år skriver svepersikt. Men jag tror att ni kommer att stå ut med det;P.  
Med resevationer för eventuella språkfel.. hihihi

Kommentarer
Postat av: The Toll

Puffdaddy!!!! ÄNTLIGEN BLÖÖÖGG!!!

2009-09-21 @ 20:25:12
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0